Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2008 09:35 - Нощни мисли
Автор: charlottesch Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1267 Коментари: 2 Гласове:
0



Едно такова дилемично ми е от няколко дни насам...Опитвам се да реша всичките тези каши,в които ме въвлече...животът..Ами вече имам разстроен сън..т.е..отдавна не съм спала нормално-има дни в които спя по цял ден...но и няколко денонощия,в които не спя...и се чудя какво да правя...Хубавото е,че има прогрес...вече има моменти,в които спя...А преди по цели седмици си лягах в 23 часа и ставах в ...24-1 часа...Безсъници...но в Пловдив :)Причината...главната си  остава все една и съща-той...но да не задълбаваме..
Обиколих България тази ваканция...както винаги,де..но този път беше в пъти повече и като се има предвид,че остава да отида в София и после на море...Пътуванията ми са провокирани не толкова от любовта ми към пътешествията...а от търсене на забавления...за да забравя..Дали се получава ли?Зависи в кой момент от деня/дните/седмицата ме хванете...Болката идва и си отива...на моменти...
Звучи тривиално - тийнейджърски глупости,обаче когато ти самият го изживяваш не е никак лесно...
Тази нощ пак спах час...и явно денят се очертава да го прекарам у нас...по-голямата част спейки...Не ми се излиза...особено след като знам,че седмицата отново ще е изпълнена с емоции(дано...Господи,моляте да са хубави...всичките)Под емоции аз разбирам и веселите и тъжните чувства,които ме връхлитат...Във времето,когато не спя...изучавам обстойно ,,История на България" или чета нещо друго...тази нощ на ред бяха ,,Мадам Бовари" на Флобер и ,,Саморяслаци" на Радой Ралин...Странно за човек на моята възраст...но такава съм си аз...странна,луда...откачена...много епитети ми подхождат...Стига толкова...да оставя мисли и за после(въпреки,че тогава ще има още...и още...)
И ако във всичко това,което написах има някаква логика...и някой я открие...ще го поздравя...


Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. twistedlogic - : D
17.08.2008 17:15
Ела у нас да спиш.
цитирай
2. cecka1504 - Логика има и всичко се разбира. М...
17.08.2008 20:22
Логика има и всичко се разбира. Мнавали сме по този път и ще продължим да минаваме, на всички се случва!
Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: charlottesch
Категория: Спорт
Прочетен: 48965
Постинги: 13
Коментари: 8
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031